Blog.

Hoe je autoriteit uitstraalt met jouw merk

Door autoriteit uit te stralen vergroot je de kans dat mensen zich aan jouw merk binden. Maar hoe toon je autoriteit op een eerlijke manier?

Lees blog

Genereer trouwe klanten met het endowment effect

Het Endowment effect of Eigendomseffect verhoogt de waarde die we toekennen aan bezittingen. Het verhoogt conversies en genereert trouwe klanten voor jouw merk.

Lees blog

Behaal meer conversies met minder keuzes

Hick's Law: hoe meer opties je je bezoekers en klanten geeft, hoe moeilijker het wordt om een keuze te maken. Beperk de keuzes en optimaliseer je conversies.

Lees blog

Adverteren op de naam van je concurrent. Wel of niet?

Een beruchte strategie voor Google Ads is het adverteren op de naam van je concurrent, waarmee je hun bezoekers en klanten wegkaapt met jouw advertenties.

Lees blog

Maak je marketingafdeling onafhankelijk met Google Tag Manager

Via Google Tag Manager kun je, zonder developer of IT-afdeling, zaken wijzigen en toevoegen aan je website of app, zoals de koppeling van GA4 of de Meta Pixel.

Lees blog

Hoe Tesla groot werd zonder ook maar één euro aan advertenties te spenderen

Zonder advertenties heeft Tesla zich de afgelopen jaren weggezet als DE standaard voor elektrische auto’s. Met welke strategie heeft Tesla deze positie bereikt?

Lees blog

Creëer converterende content met het AIDA-model

Als consument volgen we altijd een proces voordat we een product of dienst aanschaffen. Marketeers brengen dit proces in kaart met behulp van het AIDA-model.

Lees blog

Ontwikkel je online marketingplan in 8 stappen

Een goed online marketingplan is essentieel voor jouw organisatie. Het zorgt ervoor dat je je favoriete doelgroep bereikt en je online aanwezigheid vergroot.

Lees blog

Zo voldoen jouw cookies wél aan de AVG

Cookies worden gebruikt voor analytische data en het voorschotelen van advertenties. Maar om aan de AVG te voldoen, is meer dan alleen een cookie banner nodig.

Lees blog

Ontdek de 'why' van jouw organisatie

Waarom moeten mensen juist jouw product kopen en niet die van de concurrent? Wat maakt jouw organisatie uniek? Ontdek ‘The Golden Circle’ van Simon Sinek.

Lees blog
STEEN. logo

Wij zijn STEEN

Een eigentijds bureau met een ethische en duurzame blik op online marketing en communicatie. We doen niet aan manipulatie, maar gaan voor succes op de lange termijn. Zo laat jij geen nare smaak achter bij je klanten.

ontmoet ons

Contact

Laat ook jouw organisatie duurzaam groeien met eerlijke online marketing & communicatie.

Blijf op de hoogte

Bedankt voor je aanvraag.
We nemen snel contact met je op!
Er ging iets mis bij het verzenden. Probeer het nog eens.