Genereer trouwe klanten met het endowment effect
Het Endowment effect of Eigendomseffect verhoogt de waarde die we toekennen aan bezittingen. Het verhoogt conversies en genereert trouwe klanten voor jouw merk.
Lees blogHet Endowment effect of Eigendomseffect verhoogt de waarde die we toekennen aan bezittingen. Het verhoogt conversies en genereert trouwe klanten voor jouw merk.
Lees blogHick's Law: hoe meer opties je je bezoekers en klanten geeft, hoe moeilijker het wordt om een keuze te maken. Beperk de keuzes en optimaliseer je conversies.
Lees blogEen beruchte strategie voor Google Ads is het adverteren op de naam van je concurrent, waarmee je hun bezoekers en klanten wegkaapt met jouw advertenties.
Lees blogAls consument volgen we altijd een proces voordat we een product of dienst aanschaffen. Marketeers brengen dit proces in kaart met behulp van het AIDA-model.
Lees blogIn deze laatst blog in de driedelige reeks neem ik je mee door de 4U-techniek om de effectiviteit van je titels te meten.
Lees blogIn deze tweede blog in de reeks van drie, neem ik je mee door acht bewezen soorten titels die jou helpen om van jouw volgende uiting een succes te maken.
Lees blogIn deze eerste blog in een reeks van drie, neem ik je mee in de verschillende functies van een titel. Zo kun jij effectieve uitingen ontwikkelen!
Lees blogMeer bezoekers naar je website trekken, je product of dienst verkopen, of een blog post delen? Met deze tips voor een sterke CTA boek je gegarandeerd succes.
Lees blogEen eigentijds bureau met een ethische en duurzame blik op online marketing en communicatie. We doen niet aan manipulatie, maar gaan voor succes op de lange termijn. Zo laat jij geen nare smaak achter bij je klanten.
ontmoet ons